OSTU- JA MÜÜGITINGIMUSED
Üldtingimused
Antud müügitingimused kehtivad e-poe klientide (edaspidi Klient) ja e-poe sjasriided.ee (edaspidi E-pood) omaniku S&S Riided OÜ (registrikood: 16876473) (edaspidi Müüja) vahel E-poest ostetavate toodete (edaspidi Kaup) puhul tekkivate õigussuhete kohta.
Osapooled juhinduvad omavahelistes suhetes Müügitingimustest, E-poe hinnakirjast ning kehtivatest Eesti Vabariigi õigusaktidest.
Müüja jätab endale õiguse Müügitingimusi ja hinnakirja ühepoolselt muuta. Müügitingimuste ja hinnakirja muudatused jõustuvad alates nimetatud informatsiooni avaldamisest E-poes. Kui Klient edastas oma tellimuse enne Müügitingimuste ja/või hinnakirja muudatuste jõustumist, kohalduvad Kliendile tellimuse edastamise ajal kehtinud Müügitingimused ja hinnakiri, välja arvatud kui seadusest või Müügitingimustest tuleneb teisiti.
E-poes tellimuse esitamisel kinnitab Klient, et ta on tutvunud ning nõustub Müügitingimustega.
Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.
E-pood jätab endal õiguse hindu igalajal muuta.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Märgitud toote hinnale lisandub tarne maksumus. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on välja toodud eurodes.
Kauba tarne maksumus sõltub kohaletoimetamise viisist. Tarne maksumus kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
Täpsem info toodete kohta on võimalusel esitatud E-poes toote lisainfona.
Tellimuse vormistamine
Valige välja endale meelepärased tooted ning lisage need ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks suunduge ostukorvi, mille leiate lehe päisest peale seda kui olete tooted ostukorvi lisanud. Täitke isikuandmete lüngad, mis on vajalikud, et E-pood saaks teie tellimust töötlema hakata ning seejärel valige endale sobilikud transpordi- ja makseviisid. Kinnitage tellimus ning suunduge maksma.
Kohaletoimetamine
Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud:
· Dpd pakiautomaat
· Omniva pakiautomaat
· Smartpost pakiautomaat
· Tulen ise kaubale järgi
Kauba tarnekulud maksab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviiside juures.
Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 2-5 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest juhul kui tegemist on kohe olemas toodetega. Kui tegemist on tellimustoodetega on tarneinfo eraldi välja toodud. ( keskmiselt 3-9 tööpäeva.)
Tagastusõigus
Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui kaup on tellitud spetsiaalselt Ostjale, lähtuvalt tema soovist. Ent võimalusel vahetab Müüja toote siiski välja kas sobiliku suuruse või võrdväärse toote näol.
14-päevane tagastamisõigus kehtib ainult juhul kui kaupa kasutatakse kauba sobivuses veendumiseks viisil mil see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tooted peavad olema tootesiltidega, kasutamata ja lõhnavabad.
Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui ainult kauba sobivuses veendumiseks või sellel on kasutamise/kulumise märke, on Müüjal õigus keelduda kauba tagasi ostmisest.
Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, (sobib ka tavaline vabas vormis e-kiri) saata see e-posti aadressile ssriided@gmail.com hiljemalt 14 päeva jooksul peale kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja.
Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul.
Müüja teeb tagasimakse tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 10 päeva möödudes alates kauba kätte saamisest.
Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud.
Müüjal on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup või saamata jäänud summa kui kauba hind e-poes on ekslikult märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.
FORCE MAJEURE
Müüja ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude või viivituste eest, mis on tekkinud vääramatust jõust samuti ei vastuta müüja ka seadmete ekraanidest tingitud värvierinevuste eest.
Pretensiooni esitamise õigus
Müüja vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt 5 päeva jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile ssriided@gmail.com, läbi sotsiaalmeedia või helistades telefonil: +37258377192.
Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Müüja vastutab, asendatakse võimalusel puudusega kaup. Kui kaupa ei ole võimalik asendada, tagastab Müüja ostjale toote maksumuse.
Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Otseturundus ja isikuandmete töötlemine
Müüja kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Müüja edastab isikuandmeid tarnijale ainult selleks, et kohale toimetada kaupa.
Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on Müüja suhtes pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile ssriided@gmail.com või helistada telefonil: +37258377192
Kui Ostja ja Müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.